Bukti Pembangkang Amalkan Dasar Dan Agenda Illuminati

Ramai yang mungkin tidak tahu langsung  apakah amalan politik yang menjadi pegangan pihak pembangkang dalam Negara ini. Amalan yang disembunyikan dari pengetahuan rakyat. Pembangkang sedaya upaya akan terus menyembunyikannya.

Sudah pastinya golongan muda yang menjadi sasaran dan yang tidak secara langsung berada dalam agenda politik  yang sebenarnya. Mengapa ini berlaku, ini adalah kerana  pembangkang melihat untuk berkuasa ianya harus dilakukan melalui orang orang yang inginkan kemewahan dan mudah dihasut.

Hari ini, beberapa pendedahan akan dilakukan untuk memberikan penjelasan kenapa dan mengapa setiap kejadian yang berlaku didalam  pemerintahan pakatan ada kaitan dengan gerakan yahudi dan perkara ini bukan satu rekaan semata-mata.

Bagi pengkaji agenda sulit Yahudi sudah pastinya akan tahu agenda-agenda yang digunakan oleh Yahudi untuk meruntuhkan kerajaan yang didominasikan islam dan satu bangsa yang berpegang teguh dengannya.

Berbagai agenda dan helah untuk diserapkan ke dalam politik Negara sasaran seperti Malaysia. Terdapat 25 agenda sulit yang telah menjadi pegangan pihak pembangkang dalam melakukan gerak kerja proksi yang ada di Malaysia.

Mari kita kupas diantara agenda yang diguna pakai oleh pembangkang dalam  usaha untuk merosakkan Negara ini dan menjadikan Negara ini sebagai kuasa liberal, plurralisme serta mengamalkan kehidupan bebas tanpa sekatan agama.

  1. Aturkan semua manusia supaya lebih cenderung dan senang ke arah kejahatan berbanding kebaikan.

Jika kita lihat apa yang dilakukan pembangkang melalui ceramah ceramah mereka, banyak dari hasutan dilakukan terhadap rakyat agar mempercayai  semua persepsi yang dilakukan tanpa bukti untuk menyerang pihak kerajaan. Rakyat disuruh menyebarkan apa yang mereka katakana walaupun tidak benar.

  1. Anjurkan gerakan Liberalisme (hancurkan fahaman keagamaan)

Gerakan Liberalisme, Pluralisme dan Orientalis adalah agenda untuk menjatuhkan Negara yang dipimpin oleh Negara Islam. Agenda ini diserapkan dikalangan penyokong agar bersekongkol dengan mereka yang  memegang fahaman Islam untuk bersama meruntuhkan aqidah umat islam sendiri.

Sebagaimana berlakunya dalam politik Malaysia, pihak pembangkang mula menerapkan nilai pengiktirafan kepada malan LGBT, perkahwinan sejenis, Seksualiti Merdeka dan membenarkan umat Islam menjalankan kehidupan bersama anjing dan berusaha menghalalkan arak.

Bukan itu sahaja, malah NGO NGO yang dipimpin oleh berbangsa melayu terus memainkan peranan untuk membuat tuntutan yang terlarang dalam agama agar diberikan kelulusan atau tidak terikat dengan hukum agama.  Termasuk murtad, Khalwat, Berzina, Minum arak, perkahwinan sejenis dan banyak lagi.

Inilah cara pihak Orientalis memusnahkan  aqidah  penganut Islam dalam Negara Negara Islam di serata dunia. Mereka sanggup mengeluarkan kewangan melalui yayasan yang mereka bentuk untuk menyalurkan bantauan kewangan.

  1. Gunakan idea “kebebasan” untuk mewujudkan pertentangan atau krisis antara kelas dalam masyarakat

Sebagai penlengkap kepada keruntuhan pegangan agama  orang melayu, pihak pembangkang melaungkan hak hak kebebasan yang dinobatkan sebagai hak individu yang tidak boleh dihalang oleh mana mana pemimpin Negara. Hak kebebasan ini termasuk  boleh melakukan apa sahaja tanpa sekatan dari mana man pihak. Kebebasan ini juga termasuk menuntut hak untuk murtad.

  1. Perolehi/dapatkan “Hak” untuk “BERDUSTA” ke atas setiap peristiwa yang berlaku.

Hak untuk berdusta ialah pembangkang selalu akan memain isu kebaikan dalam pembangunan untuk rakyat dengan memanipulasikan setiap perkara yang berlaku. Mereka melihat dan akan mengatakan setiap pembangunan itu adalah pembaziran wang Negara, Malah perkongsian hasil Negara dalam kepelbagian bentuk  untuk rakyat juga dipanggil rasuah.

Jadi, sebagai contoh yang paling ketara ialah bagaimana  pembinaan MRT yang diperdebatkan dengan penipuaan fakta agar ianya mendapat tentangan dari rakyat  dan mengagalkannya. Begitu juga dengan ECRL yang mana pihak pembangkang menghalang kelulusan tanah di Selangor dengan alasan  ECRL tidak memberikan kepentingan kepada rakyat.

Begitu juga dengan Pan Borneo yang dibina dengan pembiayaan sepenuhnya oleh kerajaan tanpa melibatkan konsesi dan juga tanpa tol sanggup difitnah dengan menatakan pembinaan yang dilakukan tergendala. Begitu banyak lagi dusta , fitnah yang dilakukan oleh pembangkang.

  1. Galakkan masyarakat supaya cenderung untuk merusuh (secara psikologi) sebagai satu cara menguasai mereka.

Perkara ini sudah menjadi amalan pembangkang dan kita telah melihat bagaimana demontrasi bersih yang dilakukan oleh penyokong pembangkang dimana  penyokong pembangkang mempertikaikan perkara yang tidak ada faktanya. Apa yang kita lihat demontrasi yang dilakukan adalah sekadar untuk melakukan kerosakan dan penghinaan kepada rakyat Malaysia  sahaja.

Malah demontrasi ini digunakan juga tempat untuk memburukkan Negara dimata dunia. Apabila ini berlaku maka pembangkang mengharapkan tekanan akan dilakukan keatas Negara ini dan mereka mendapat sokongan dari hasil demontrasi  atas nama demokrasi.

  1. Berusaha memiliki kekayaan, harta atau aset dengan apa cara jua pun

Perkara ini amat lumrah dikalangan pemimpin pembangkang, kita sudah dapat banyak melihat bagaimana  dasar kronisme yang dilakukan dan penipuan terhadap dana dana kerajaan yang seharusnya digunakan untuk rakyat terus dirompak oleh mereka.

Sebagai contohnya isu  Air di Selangor bagaimana kerajaan pusat telah memberikan bantuan RM22.3 billion  untuk mengatasi masalah air yang membebankan rakyat. Namun setelah sekian lama  masalah tidak juga selesai dan wangnya hilang ntah kemana.

Begitu juga isu skandal terowong dasar laut yang mana  penyelewengan dana dilakukan dan penipuan fakta dilakukan sebagai alasan untuk menipu rakyat. Begitu juga dengan penjualan tanah kerajaan sehingga ianya menyusutr sebanyak 24% .

Walaupun terdapat 25 agenda yang digunapakai oleh pemimpin pembangkang dalam politik mereka , namun saya sertakan 6  dahulu agar  membuka  mata anda semua supaya melihat  bahawa dalam politik bukan sekadar politik.

Jadi cukup lah saya berikan 6 agenda tersembunyi pembangkang yang mana setiap gerak kerja yang mereka lakukan dengan berpandukan agenda Illuminati  yang mana sebagai asas untuk memberikan tekanan dan mencari penyokong yang tidak tahu langsung dalam hal ini.

Rakyat harus ingat, berpolitik  memerlukan pembacaan yang mendalam  dan bukan sekadar kita melaungkan perjuangan tetapi menjerut leher kita , bangsa kita dan memusnahkan agam kita sebagai balasannya  semua itu akan terkubur terus dibumi Malaysia.

Menyokong pembangkang seumpa meletakkan leher Bangsa melayu, Islam dan Malaysia  supaya dijajah dengan agenda Orientalis yang mana  telah berlaku d Indionesia pada 3 March 1946 dan sehingga kini Indonesia adalah Negara Islam liberal hasil dari agenda  Orientalis laksanakan.

Sekarang hanya tinggal Malaysia sahaja yang masih mempunyai 9 raja Melayu yang bertahta di singahsana dengan amanah menjaga Islam sebagai  tonggak pegangan yang  harus dipertahankan oleh rakyat Malaysia yang beragama Islam,Berbangsa Melayu Untuk Malaysia.

#BersamaBN #HebatkanNegaraku #DahulukanRakyat #PRU14 #GE14

  • pru14.tv

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *