Isteri Tak Tahan Suami Kuat Hisap

 

Tempat seorang isteri adalah disisi suami, baik di kala susah atau senang, berkongsi kepayahan dan kegembiraan untuk membina rumah tangga bahagia.

Namun tidak semua yang dirancang menjadi seperti yang dikehendaki seperti kisah yang dikongsikan oleh seorang isteri ini,yang mungkin boleh memberi pengajaran wanita di luar sana.

Akibat tak tahan suami kuat hisap dan lakukan perkara melampau ini, wanita ini nekad mengumpul segala bukti untuk menuntut cerai.

Aslm.. tq klau dpt siarkn kisah sy.xtau nk mule mcm mne sbb tgh sgt perit n pedih.xtaulh sy ni hidup dgn setan atau haiwan (maaf klau rse kasar sgt sbb xde kate2 laen yg lbih ssuai)khwin hmpir 3 tahun dpt anak lelaki sorg umr 1 tahun lbih. suami sy hisap batu (ice) wlupn 24jm dy nafikn.

dlm uma pn dy brani isap dadah, bbrapa kali kntoi. tp bile kntoi dy akn pukol sy blk sbb dy xblh kte sebut ckt pn slh dy. dy x brtggjwp. smue hal uma tgge n ank sy uruskn. dy kje bnti kje bnti. adekala susu pmpers ank dy beli tp ape yg sy tnggung utk uma tgge kmi jauh lbih byk dr ape yg dy bg tp dy xprnah brsykur.

sy mntk dy beli pmpers n susu ank n sewa uma je tiap bulan. xprnh pn sy mntk duet belanje utk sy sndri. tp bile gaji sy dy plk msti mntk belikn dy baju. sy belikn. kmi bru pndah uma sewa.. mse brsihkn uma sy ni la yg cat uma simen uma basuh uma.. sy kluarkan duet beribu utk uma tu.

dy sdap cuci kaki masuk jer. tp dy crte kt kuarge dy sy habiskn duet dy, smue dy yg kluar duet. dy beli brg ank pn tp ble time dy mngamok dy akn mntk blk duet dy tu kt sy dgn maki hamon. contohnye dy ckp mcm ni ” ak brhabis duet gaji ak utk beli brg uma brg ank jelh tiap2 bulan, ko ade tnggong ank?? abeh ak ni xpyah belanje la sial.

barua?? smue aku la. ko byar blk duet ak smue babi!!” ayt yg mnyakitkn hti dgr sbb ape yg dy ckp tu xbtol. krte sy sllu xde myk wktu pagi sy nk pegi kje n anta ank ke taska. sy strt moto dy 6.30 pagi bwa ank skali pgi beli myk krte. klau sy suroh n kjut dy pagi2 dy maki sy n tendang brg2 dlm uma.

ksian ank sy sllu pndg prbuatan gile dy tu. tp bile sy blk prking moto dy plk dy maki sy jg. dy ckp suke2 ko pkai moto ak x bgtau! lauk brg dpur smue sy beli, sy msak stiap hri. dy tau mkn jer. ble sy xmasak atau lmbat msak sbb adekala sy xsihat.. ble xde mknan lps dy bgun tid0 dy akn mngamok mghempas2 maki hamon sy.

ape yg sgt sy tkotkn stiap kli dy mmarahi sy dy akn rmpas ragut je ank n bwa lari ank kluar. x kire mghrib ke hujan ke ank mngantuk nk tid0 ke xde. dy xkn fkir tu smue. sy hny mmpu mnangis lpaskn ank. merayu mlutut spy dy pulangkn ank. itu yg dy akn lakukn stiap kli dy x puas hti dkt sy.

x puas hti tnpa sebab. slalunye sy mmg xde cri pasal ape2 pn xde silap ape2 pn tp dy mngamok n nk pukol sy xtntu pasal.. ape yg sy agak sbb pengaruh dadah tu. kite x ckp ape2 pn dy kate kte melawan dy n mcm2 lg. dkt telinge dy tu dgr yg kite ni mngate dy n marah2 dy pdahal xade pn.

sy dh trlmpau tertekan. sy mngandung dy pnh tendang sy. ank sy dlm pantang dy ragut n bwa lari dr uma sy n dy jlan kaki bwa ank sy tu wktu mghrib lalu d kwasan semak samun. mse tu dy tendang bapak sy jg. n nk tau ape?? sy call mk dy ckp tntg hal ni n mk dy jwp “biarlah ank dy jg.

dy xbwa p mne pn bwa blk uma ni jer” ko rse mcm nk maki jer dyorg ank branak ni. kn ke ank tu bru umur 2 bulan ko buat mcm tu n mk ko blh ckp mcm xde ape2. sy rse jg dy tu mental. baru2 ni, dy buat hal di tempat kje. dy kje d pasaraya. dy sllu mencuri brg2 kt pasaraya tu. last2 1 kli kantoi curi kasut.

so kne buang keje. apa yg mngecewakan n sakit hti mndengar, dy ws mkcik dy utk mntk duet utk ganti kasut tu. dy pn maen wayang. dy burok2kn name sy. dy mengadu domba bende2 yg x betul n fitnah. dy ckplh curi tu smue sbb xde duet dh nk blanje nk bli kasut tu sbb duet smue habis sbb sy ni suroh beli itu ini n dy tggung smue dlm uma kmi.

pdahal duet dy hbis byk beli dadah maen judi. n sbnarnye dy mmg slalu fitnah n burok2kn sy dr sejak bertunang lg. kmi khwin dlu pn sbb dy dtg mntk mf n ckp nk brubah.. sy bg pluang. dpn mk bpk dy pn dy pnah pkul sy. sgt2 biadap. n nk tau ape?? mak n bapak dy still menyalahkan sy dlm sgala hal.

slain tu mak dy sering brcerita burok tntg sy pd org kmpung. dy kate sy ni kjp2 mntk duet susu la duet pmpers ank la. dy membela ank dy trlampau sgt. sy dpt tau tu smue dr adik ipar sy sndri n saudara mara dy yg baek dgn sy. mak dy jaje crte burok2 psl sy slme ni.

sy x sgke sbb dpn sy sgt2lh baek. plg sy x thn psl nilh.. suami 24jm mmburok2kn mmfitnah sy pd saudara mara n mk bpk dy. ble sy xthn sy tggi suara dlm ws mcg dy.. dy akn screenshot anta kt mkcik dy sorg ni. mkcik dy ni pn same. msuk cmpur hal uma tgge kami. ckp burok2 psl sy.

kluarge dy smue mmg sgt jahat trhadap sy. suami mngadu kt mkcik dy sy ni x masak, siap sent gmbr tido ats krpet je sbb sy n ank tdur ats katil n sy x bg dy tido ats katil, pdahal ade katil kosong 1 lg dlm uma tu. sent ws duet tggal 50sen.. dy buat tu smue sbb nk dptkn duet dr mkcik dy.

dy ckp sy habiskn duet dy n smue tggjwp uma dy buat n hbiskn duet. kprluan dpur smue dy beli. sggup dy ckp mcm tu smue smate2 nk dptkn duet n beli dadah. smue org dh pndg serong kt sy sbb fitnah yg d lmparkn oleh suami sy sndri trhadap sy. sgt2 seksa emosi n fizikal sy dy buat.

prnah hri raya tetamu dtg uma dy.. dy blh bgduh btumbok dgn adik dy dlm uma dy tu smpai terbalik smue brg2. sgt memalukn.. tp prgai mcm binatang ni pn mk bpk dy msih mnyalahkn sy dlm ape2 hal pn. dy x ckp ank dy jhat. n adik lelaki dy pn klau nmpk dy nk pukol sy n tunjal2 kpale sy, adik dy buat x tau je.

1 fmly prgai mcm #!@%&! dy jg pnah ugut akan bwa lari ank jauh dr sy n sy xakn jmp ank sy lg. ini yg pling sy tkotkn. jdi sy nk tny ape yg blh sy buat spy dy xbrjaya larikan ank sy.. sbb sy nk mntk fasakh d mhkamah. sy sdg kmpul bukti2 n sbgainye. tp sy tau klau dy dpt je surat pnggilan mhkamah msti dy akn trus ambil ank dulu. dy tu gile. dy brani buat ape je. sbb skrg dy msih tggal dgn sy sbb dy tgh xkeje n xde duet.

sllunye dy mmg xde kt uma p njoy, lyan sex dgn betine2 dlm hp dy n mcm2 lg. sy skg ni dh mcm fobia. sgt2 tkot nk blk ke rumah dgn ank sbb skrg ni dh 2 mggu brturut2 dy mngamok dlm uma. sy xtau mne nk pegi dh sbb fmly sy plk jnis xamek port. kkak2 sy hasut2 mk bpk sy spy jgn cmpur ape2 hal uma tgge sy wlupn smpi sy dh kne pukul sepak terajang.

sy ade mslh mcm ni adik brdik sy lg ketawakan. sy sebatang kara dgn ank. sy x sggup khilangan ank sy 😟😢😭😭 klau sy nk ceritakn lg prbuatan keji suami sy trhadap sy mmg xakn habis.. ade lg prbuatan jahat dy pd sy. tp xpelh ckuplh ini sje yg luahkn. ini pn dh terlalu pnjang. maaf.. sy xde sokongan n bantuan. tq

 

-PRU14.TV

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *