Pelajar Obses Seks Rogol,Bunuh Bekas Kekasih Sebelum Bunuh Diri

Seorang pelajar yang obses dengan seks telah menceritakan bagaimana dia membunuh bekas kekasihnya dan kemudian merogol gadis itu sebanyak dua kali sebelum menggantung diri.

Suspek yang juga dikatakan pelajar Bauman University berkata, dia bosan dengan penjelasan Tatiana yang mempunyai kekasih lain. Tatiana adalah pelajar di sekolah berprestij di Moscow.

Menurut sumber, Artyom Iskhakov, 19, dari Rusia, menceritakan mengenai pembunuhan itu kepada ibu bapa bekas kekasihnya, Tatiana Strakhova menerusi mesej di internet.

“Dia balik ke rumah, saya pula duduk di dapur. Ketika dia berjalan masuk ke bilik, saya telah menumbuk mukanya dan dia jatuh ke lantai. Saya tumbuk beberapa kali hingga darah mula mengalir keluar dari mulutnya.

“Dia menghalau saya. Saya tidak pergi tetapi saya cekik dia dan dia pengsan tetapi jantungnya masih berdegup. Sebelum dia menjadi sejuk, saya telah merogolnya. Selepas itu apabila jantungnya masih berdegup, saya kelar lehernya dengan pisau.

“Jantung masih berdegup juga lalu saya tikam dia sebanyak dua kali di perut. Saya kemudiannya ke dapur dan makan sesuatu dan selepas beberapa jam saya melakukan seks dengan mayatnya lagi.

“Dia sangat dingin, sama seperti perasaannya terhadap saya,’’ demikian tulisnya.

Artyom kemudiannya membunuh diri. Artyom juga memberitahu punca dia membunuh Tatiana adalah disebabkan dia obses dengan seks.

Artyom turut meminta maaf kepada ibu bapa Tatiana kerana membunuh satu-satunya anak mereka. Sebelum mengakhiri hidupnya, Artyom turut memohon maaf kepada ibu bapanya kerana mengecewakan mereka.

“Tiada lagi jalan pulang, Ingatlah sesuatu yang baik mengenai saya sekali sekala. Saya tidak pernah berfikir bahawa segalanya akan berakhir seperti ini,’’ kata Artyom. Dia kemudian menggantung dirinya.

Bagaimanapun, kes itu kini masih dalam siasatan polis.

-PRU14.TV

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *