Suami Teransang Selepas Isteri Puas ‘Digame’

 

Kisah seorang lelaki yang menceritakan satu pengalaman yang dikongsi di sebuah media sosial,berkenaan kepuasan hubungan kelamin dalam sebuah rumah tangga dan ianya mungkin tidak sesuai tetapi mungkin memberi pengajaran kepada pasangan yang mungkin melihat suaminya seorang yang cool tetapi sebenarnya aktiviti lain di luar jangkaan dan tidak disangkakan ianya boleh berlaku.

 

Mohon pembaca jangan kecam aku, ianya kisah benar berlaku kepada aku dan adakala nya aku keliru dan buat aku termenung, aku cerita ni sebab tak tau kesalahan atau dosa aku ditahap mana, dengan pendapat pembaca mungkin dapat membantu minda aku.. susah betul nak hindar kerana masih dipelawa.

Kisahnya ialah:

Aku ni tak lah hensem mana, manis tu adalah. Aku berkulit gelap (melayu), tak merokok, gigi bersih, muka tak berjerawat, kerjaya biasa-biasa ajer tapi cukup selesa untuk anak isteri aku. Pembaca jangan terkejut, aku dipelawa oleh seorang en.suami untuk lakukan se* dgn isterinya atas permintaan en.suami (umur mereka awal 30an) umur aku pula hujung 30an.. macam mana cara permulaannya berlaku aku tak nak cerita, takut nanti ada yang terpengaruh dan mengikut jalan yang aku tempuh..

Sebenarnya sudah banyak kali aku lakukan didepan en.suami tu, 03 DIS 2016 ialah tahun yang ke 4 kami berhubungan, selain seks, isterinya suka sangat comolot aku selepas kami makin akrab, permulaan dulu isterinya tak nak pun cium aku, dengan suaminya dia tak pernah lakukan kerana katanya tak suka dengan bau rokok dan bau mulut suaminya, suaminya hanya tersenyum bila isterinya bagi alasan macam tu.. ada kalanya en.suami kluar dari rumahnya belikan makanan untuk kami.. En.suami ada berpesan dengan berbisik kepada aku sebelum kluar.. dia nak kalau boleh semasa dia balik nanti aku dan isterinya sedang “make love”, dia nak tengok.

Katanya suka mcm tu, masa ketiadaannya, si isteri ada menceritakan kepada aku yang suaminya akan mula teransang selepas dirinya digame oleh aku. Maksudnya bila aku dah balik (habis game).. dia akn digauli oleh suaminya pula, suaminya tidak benarkan isterinya mandi selagi dia tidak lakukan seks dengan isterinya. Aku ceritakan ni bukan apa.. sebenarnya aku tak tahu dosa aku ni tahap mana, zina dengan isteri orang tapi dengan kebenaran en.suami dan lakukannya didepan en.suami pula malah setiap kali selepas kami game, en.suami akan ucap terima kasih kat aku kerana bantu dia, tolong dia puaskan isterinya.

Kebiasaanya, selepas game, en.suami akan minta isterinya buatkan kopi o kurang manis sebelum aku balik dan dia nak isterinya duduk sebelah aku masa kita orang minum, dia ada cakap yang hubungan dia dengan isterinya makin rapat selepas kehadiran aku dalam hidup mereka, sebelum ni mereka hampir bercerai kerana isterinya kurang dapat kepuasan, itu kata en.suami kepada akulah. En.suami pun ada cakap didepan isterinya yang isterinya baru dapat rasa apa erti klimaks selepas bersama aku. Sebenarnya mereka pasangan yang romantik, saling syg menyayangi, itu dari apa yang aku lihatlah.

Dipendekkan cerita, kami masih berhubung lagi sekarang dan en.suami tu ada meminta aku hubungi isterinya berbual2 jika ada kelapangan waktu… en.suami amat mempercayai aku sekarang ni selepas banyak kali kami berjumpa. Walaupun isteri nya cantik, putih, bersih, tidak berbau, bentuk badan menarik.. aku tidak sesekali membelakangi en.suami tu dalam berhubungan kerana bagi aku kasih syg mereka sebagai suami isteri tak perlu aku ganggu dan aku sendiri sudah punyai keluarga sendiri. Isteri aku tak tau aktiviti aku ni kerana aku dan couple tu tidak ganggu antara satu sama lain, amat memahami situasi, aku layan isteri aku seperti biasa dari segi se* dan tanggungjawab aku sebagai suami.

Pembaca semua jangan kecam aku ya, ianya sebahagian dari kisah masyarakat yang berlaku. Rupa-rupanya semua bangsa pun ada kes macam ni bila aku google.. jadi jangan lah kecam ya.. Hubungan kami makin rapat.. so, buat masa sekarang kami teruskan aktiviti kami. Sekarang ni si isterinya mengandung 4 minggu, tak datang bulan katanya, en.suami tu gembira sangat2 sekarang bila tau wifenya mengandung dan dia excited bagitau aku, dia harap aku kekal dalam hubungan ni.. aku tak tau itu anak aku atau anak en.suami tu..

Aku tengah bingung sekarang ni.. tapi si isteri tu bisik kat aku yang tu ialah benih aku.. adoii… macam mana ni, selepas itu tetiba timbul rasa sayang kat si isteri tu pulak, rindu pun ada, tapi aku tak cakap kat si isteri tu perasaan aku dan apa aku rasa terhadapnya sekarang.. kacau betul jiwa aku dibuatnya, jika betul.. takkan benih aku di bin/binti kan orang lain… aduhhhhh….mcm mana ekkkk.???

Mohon ampun jika catatan aku ni mengguris perasaan korang, cuma dgn komen-komen korang nanti akan membantu aku lebih positif dalam kehidupan ini.

 

Sudah jelas perbuatan tersebut di dalam islam ianya berdosa walaupun mendapat kebenaran suami melakukan perkara tersebut dan adalah dayus jika semua maksiat yang dilakukan oleh isteri secara terbuka dan diketahui oleh suaminya.

 

Zina termasuk diantara dosa-dosa besar yang diharamkan Allah swt baik dilakukan oleh seorang yang belum menikah maupun yang sudah menikah, sebagaimana firman Allah swt :

وَلاَ تَقْرَبُواْ الزِّنَى إِنَّهُ كَانَ فَاحِشَةً وَسَاء سَبِيلاً

Artinya : “Dan janganlah kamu mendekati zina; Sesungguhnya zina itu adalah suatu perbuatan yang keji. dan suatu jalan yang buruk.” (QS. Al Isra : 32)

 

 

-PRU14.TV

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *