Fathia Muat Naik Foto Tak Bertudung

Share This:

 

Pelakon Fathia Latiff baru-baru ini dengan pelbagai kontroversinya yang hangat sepanjang tahun 2017, sekali lagi menjadi tumpuan selepas memuat naik sekeping foto mengejutkan di laman Instagram, tengahari semalam.

 

Menerusi foto tersebut Fathia berada dalam keadaan tidak bertudung sambil ditemani seorang jejaka di sebelahnya.

 

Bagaimanapun, dalam ruangan kapsyen beliau menjelaskan, foto itu hanyalah gambar lama, ‘throwback’.

 

Dalam pada itu, ada juga netizen yang mempertikaikan tindakannya yang dilihat seperti sengaja mencari perhatian dan kontroversi.

 

Antara komen netizen berbunyi:

 

@jasminnatasha: Throwback guys. Jangan over sangat cari salah orang.

 

@muhdazeem7: Dah tak pakai tudung ke Fatiya Latiff?

 

@nnakma: Throwback pun berbatas lah, (ops cakap saja jangan terasa).

 

@rosainita: Kat IG Fathia pun gambar ini juga, tak pakai tudung.. Entah!

 

@norazierahussien: Saya bukan nak menghakimi awak. Kalau awak betul dah berubah iaitu berhijab, awak tak patut pos gambar awak yang tak berhijab dulu. Sebab itu aurat, dan berdosa. Jika awak tahu lah, awak tak akan buat itu. Awak artis, ramai yang akan ambil tahu pasal awal kalau awak buat apa-apa. Banyak mulut akan bercakap. Jadi saya harap kalau berubah, betul-betul berubah ok. Esok lusa kita tak tahu apa penamat hidup kita ini.

 

@nureisya: Freehair dah.

 

@sosejjjj: Dia ni tak perlu nasihat. Kena azan kan saja kuat-kuat dekat telinganya.

 

@syirazam: Cantik rambut.

 

-PRU14.TV

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*