Rahsia Lelaki Ini Turun Berat Badan 10KG Tetapi Masih Makan Nasi

Share This:

 

Bagi mereka yang mengalami masalah berat badan ia kadang kala menyebabkan seseorang berasa kurang keyakinan dalam diri untuk tampil dikhalayak ramai,tambahan lagi dalam memilih pakaian.

 

Bermacam cara untuk menguruskan badan dibuat tapi kebanyakannya menggunakan produk yang nilainya mencecah ratusan ringgit. Lelaki bernama Harith Faisal ini berkongsi rahsia hanya dengan satu cara ini, dia mampu menurunkan berat badannya sehingga 10kg tanpa pengambilan sebarang suplemen.

 

TEH HIJAU: 2 BULAN TURUN 10KG

 

Benda ni antara yang saya amalkan sepanjang saya diet dua bulan ni. Yup! Hari ni genap dua bulan saya mula diet. Dah dapat turun 10kg tanpa sebarang supplement. Diet kurang kalori.

 

Saya makan nasi, makan ayam, makan ikan, makan sayur, makan spageti. Makan je, tapi saya kurangkan pengambilan dia. Memang tinggal air bergula kecuali masa cheat day.

 

Saya tak pasti betul ke tak dari segi saintifik. Tapi saya rasa sendiri, bila saya amalkan minum teh hijau ni, perut tak masuk angin, tak sebu dan tak kembung sepanjang diet saya ni.

 

Okay kejap. Saya google dulu. Tak sah kalau tak pakai skill meng google saya yang hebat sejak azali ni. Haha! Jadi, teh hijau ni katanya kalau kau amalkan dia setiap hari;

 

Dapat berikan tenaga.
Dapat tingkatkan pembakaran lemak.
Dapat tingkatkan metabolisme.
Sekali gus, dapat turunkan berat badan.

 

Sila cuba kepada yang tengah diet. Yang saya buat ni memang air teh hijau kosong. Takde gula, takde susu. Mula-mula rasa memang tak sedap. Lama-lama tak sedap jugak. Eh!

 

Kat mana nak beli? 99 Speedmart.

 

Saya pakai dua brand teh hijau jenis uncang. Uncang jelah. Senang nak buat, kan. Sehari saya pakai 2-3 uncang saja. Biasa satu uncang, saya pakai 2 round sebab nak jimat.

 

Ahmad Tea Jasmine Green Tea 25 teabags harganya RM4.40 saja.

(Sedap)

 

Boh Green Tea 50 Teabags harganya RM9.40 saja. (Kurang sedap)

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*