[VIDEO] Aksi Pertarungan Hingga Mati Yang Sangat Mendebarkan Antara Kucing Dengan ‘King Cobra’

Share This:

 

Siapa sangka kucing boleh berlawan dengan ular,jarang sekali kita dapat melihat aksi aksi kucing yang tengah berlawan dengan ular king cobra memang amat menakut kan cara kucing ini berlawan dengan ular king cobra dan satu video telah dikongsi kan oleh seorang netizen di sebuah laman sosial.

 

Satu video petarungan yang sangat mendebar kan untuk kita semua apabila melihat kucing berlawan dengan ular yang paling berbisa di dunia ini ada lah pertarungan diantara hidup atau pun mati.

 

Sekali tengok memang tau dah lauk la si kucing tu tapi kucing ni lain dari yang lain, tengok gaya dia berdiri tengok gerak tangan dia getaran telinga dia memang bukan kucing biasa! Kucing Paklong banyak dah arwah bila lawan dengan ulaq macamni, king cobra kot raja segala ular, bisa paling kuat, mampu bunuh orang dewasa dalam sekelip mata! Tengok pertarungan sengit dua makhluk tuhan ni, jangan pejam mata nanti terlepas!

 

Makhluk tuhan semuanya istimewa, ALLAH bagi specialty dekat setiap makhluk supaya dapat bertahan di alam yang kejam dan mencabar ni, kalau kita nampak makhluk yang lemah macam penyu dan kura-kura jangan kita salah sangka sebab depa pn ada kelebihan tersendiri. Indahnya ciptaan tuhan.

 

Berikut video pertarungan antara kucing dan ular berbisa.

 

-PRU14.TV

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*