Kerana Sayang..Wanita Ini Habis Berbelas Ribu Untuk Bekas Tunang

Share This:

 

Bila berbicara mengenai takdir khususnya jodoh, nampaknya perbincangan ini akan sangat panjang dan seolah tiada kesudahan. Ya, jodoh. Suatu perkara yang begitu dinantikan ramai khususnya yang masih membujang atau single.

 

Jodoh adalah satu hal yang telah ditetapkan oleh Allah untuk hamba-hamba Nya. Namun atas usaha manusia juga dan disertakan dengan doa. Namun, sekiranya dia bukan milik kita, kita genggam erat macamana pun pasti akan terlerai jua. Jadikan kisah wanita ini sebagai pengajaran ya.

 

Menurut sumber,Wanita yang menggunakan nama Cik Ayu di laman twitternya dikatakan telah berkongsi kisah yang berlaku antara dia dan tunangnya dan menjadi tular. Menurut Cik Ayu,dia telah berhabis puluh ribu untuk bekas tunangnya kerana bersandarkan perasaan sayang.

 

Namun setelah bertahun tahun bercinta dan habis beribu, pertunangan yang diikat terlerai begitu sahaja. Itu lah perlu dijadikan pengajaran, tidak perlu berhabis semata mata sayang selagi belum ada apa apa ikatan. Tidak berkira dan tidak perlu berhabis.

 

2

-PRU14.TV

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*