Pelawaan Ditolak Mentah-Mentah, Gay Tua Mengamuk Tak Dapat Puaskan Nafsu

Share This:

Semakin hari semakin menjadi-jadi nampaknya golongan gay yang berani tampil menonjolkan kecenderungan seksual mereka secara terbuka.

Lagi teruk dan memalukan bila ‘geng kunyit’ ini adalah seorang yang sudah berusia, tanpa segan silu mengajak sesiapa sahaja untuk melakukan hubungan intim dengan mereka.

Video tular yang berlaku di Singapura ini menunjukkan seorang lelaki tua, mungkin dalam lingkungan 60-an sedang mengamuk di dalam sebuah kereta api.


Puncanya? Gara-gara perlawaan dia untuk melakukan hubungan songsang dengan seorang penumpang Inggeris ditolak mentah-mentah.

Status yang dimuat naik oleh Joe DeMarini di laman Facebooknya ini menceritakan tentang pengalaman dirinya yang diserang secara seksual oleh gay tua tersebut.

 

Boleh disaksikan dalam rakaman, orang tua itu menjerit mengatakan, “You are a gay, i am a gay. I want you to f*** me tonight.” Ayat yang sama diulang beberapa kali.

Lelaki tua itu bertambah marah apabila Joe menolak dengan mengatakan dirinya bukanlah seorang gay.

 

Keadaan menjadi bertambah gamat apabila orang tua tersebut bengang dan terus bertindak kasar dengan menampar Joe.

Netizen yang menyaksikan rakaman video ini menyifatkan manusia semakin hilang akal apabila membiarkan nafsu membelenggu diri.

 

Tidak tahulah apa agaknya yang difikirkan lelaki tua terbabit ketika mengajak sembarangan orang untuk melakukan hubungan seks.

Semoga kita dijauhi dari terserempak atau melalui pengalaman yang sama seperti ini.

Comments

comments

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*