Isteri Beralih Arah, Sedap Tunggang Kuda Lain?

Share This:

Bukan kaum adam je yang suka menduakan, kaum hawa pun biasa juga berubah hati. Banyak sebabnya. Salah satu sebab pasal suami tak hensem.

Antara sebab terjadinya kes begini ialah

a) Suami yang banyak buat hal. Isteri dah menyampah. Meluahkan perasaan melalui Chatting atau rakan sekerja. Akhirnya, suami boleh belah. Dia cari lain.

b) Suami kurang pendapatan atau malas kerja. Isteri mana tahan.

c) Isteri jenis tak puas samada dari segi seks atau material. Cari pengganti.

d) Ada jantan lain minat pada isteri orang. Punyalah ramai gadis-gadis diluar sana. Mungkin sebab dia tengok suami pandai maintain isteri tu yang dia nak rampas. 50% dari kes sebegini melibatkan sihir.

Kebanyakan kes sebegini isteri beralih arah sebab biasanya mereka ni dah terlanjur. Malas nak cakap pada suami. Bila scan. Sedap je naik kuda. Susah beb. Pening kepala. Tapi ada juga saya rasa panas hati. Den cakap. Isteri kau tu dah terlanjur habis. Suami kata dia tak kesah demi anak-anak2. Entahlah. Kalau dah sampai dia tak kesah.

Oleh itu, para suami dan isteri teguhkanlah keimanan. Jaga maruah diri dan keluarga. Jauhkan diri daripada pekara yang memudaratkan diri anda dan keluarga. Jangan mudah terperdaya dengan hasutan syaitan. Semoga kita semua dilindungi olehNya.

-pru14.tv-

Comments

comments

Related Post

One thought on “Isteri Beralih Arah, Sedap Tunggang Kuda Lain?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*