Lapan Bulan Jual Tubuh Pada Lelaki Asing Tanpa Pengetahuan Suami

Share This:

RAMAI pihak diluar sana cuba menyalahkan orang lain apabila pendapatan keluarga rendah sedangkan kehendak untuk mengecapi kemewahan amat tinggi. Cuba kita lihat bagaimana orang asing terutamanya Mat Bangla yang mencari rezeki di negara kita. Mereka mampu menyara keluarga besar di kampung dan memiliki kereta serta rumah di Malaysia.

Hidup adalah pilihan. Kesusahan itu antara kitaran hidup namun yang paling penting bagaimana kita memilih untuk melakukan lebih dari satu kerja yang halal untuk menyara keluarga.

Zety, 34 terpaksa menjadi tahanan di balai polis kerana ditangkap khalwat dengan seorang lelaki yang bukan muhrimnya disini baru-baru ini.Tidak hanya bekerja sebagai wanita penghibur Zaty juga menjual perlbagai ubat kuat baik luar mahupun dalam negara untuk setiap pelanggannya.

Keterangan yang di ungkap oleh Zety, dia terjerumus ke lembah hitam atas tekanan hidup yang semakin meningkat, ditambah pula suaminya hanya bekerja sebagai perkerja kilang dengan gaji yang mustahil untuk memenuhi keperluan mereka dengan 5 orang anak.

“Saya berasal dari keluarga yang miskin dan tidak memiliki pelajaran, pada awalnya saya kurang senang dengan pekerjaan ini, tapi selepas melihat duit yang saya dapat tiap-tiap malam dosa dan maruah saya ketepikan. yang penting anak-anak saya tidak kelaparan, kata Zety.

Bagaimanapun menurut Zety, dia telah melakukan kerja ini selama 8 bulan tanpa pengetahuan keluarga dan suami.

Kali pertama dia melakukan kerja ini ketika suaminya sakit dan dirawat di hospital, ketika itu seorang rakan yang dia kenali menawarkan kerja tersebut melayani seorang pelanggan dari luar negara.

Melihat hasil yang dia dapati, Zety nekad bekerja tetap sebagai seorang wanita penghibur hinggalah malam kelmarin beliau ditahan oleh anggota JAIS yang membuat serbuan disalah satu hotel di ibu Negara atas aduan individu yang tidak dikenali.

Dosa dan pahala memang pilihan.

Comments

comments

One thought on “Lapan Bulan Jual Tubuh Pada Lelaki Asing Tanpa Pengetahuan Suami

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*