Zed Zaidi Dituduh Penjilat, Macai Kerana Pertahan PM Najib

Share This:

Nampaknya permohonan maaf selebriti Najip Ali setelah mempersendakan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak tidak dapat memuaskan hati Zed Zaidi yang tetap membuat laporan polis. Perkara tersebut membuatkan warga laman sosial berang dan marah dengan tindakannya itu.

“Saya bukan batu api dan saya tak peduli apa orang cakap tentang tindakan saya yang mewakili Seniman. Orang mahu saya matang dalam isu ini tapi persoalannya adakah mereka melihat isu yang wujud ini secara profesional?”

“Isu Najip dan Mediacorp telah meminta maaf itu sudah jelas. Tapi apa yang kami persoalkan ialah tahap profesionalisme selebriti lain yang turut terlibat mempersendakan Perdana Menteri kita. Kenapa mereka tidak mohon maaf?” katanya kepada mStar Online.

Akibat tindakan dan pendirian Zed itu, ramai yang menyifatkan Presiden persatuan Seniman tersebut sebagai macai dan juga penjilat Perdana Menteri. Namun bagi Zed, apa yang dilakukannya itu bukanlah untuk mencari gaduh sebaliknya sebagai satu cara untuk menghormati tahap kepimpinan tertinggi tanah air.

Comments

comments

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*