Kamal Adli Punca Putus Cinta Zizan-Emma Maembong

Share This:

Fuh, selain tak tolak jodoh dengan Emma, Kamal siap backup Emma dari para haters tau!

Dia Mangsa Keadaan, Orang Tidak Tahu Cerita Sebenar – Kamal Adli

Screen Shot 2015-04-22 at 1.22.28 PM

Kalau korang nak tahu, Kamal sendiri merasa pelik apabila Emma dihentam oleh sebilangan pengikut Instagram kerana memuat naik foto sambutan hari lahir Kamal beberapa hari lalu.

Kata Kamal, dia sendiri tak faham mengapa isu dia punca keretakan hubungan Zizan-Emma dibangkitkan semula.

Selepas dia (Emma) berkongsi semua gambar tersebut, ramai peminatnya menghentam dan menyalahkan dia. Malah, ada yang kembali membangkitkan isu putus antara dia dengan Zizan.

Saya tidak faham mengapa ada pihak yang menuduh bukan-bukan kepada Emma sedangkan dia tidak buat apa-apa kesalahan. Dia mangsa keadaan dan orang di luar sana tidak tahu cerita sebenar mengenai punca keretakan hubungan mereka.

Dimata Kamal, Emma Baik & Penyabar Orangnya

emma-maebong2

Aww~ so sweet! Inilah pujian ikhlas dari Kamal Adli kepada Emma Maembong. Hmm, kami disini mendoakan yang terbaik buat mereka berdua ini.

Saya lihat Emma seorang gadis dan rakan yang sangat baik. Malah, apa yang lebih penting, dia sangat penyabar orangnya.

Buktinya, selama ini dia banyak kali dihentam dan dituduh bukan-bukan oleh sesetengah peminat fanatik, tetapi dia tidak pernah melenting apatah lagi mahu membuka aib orang lain.

Kalau mereka ni betul-betul bercinta pun tak salah, dua-dua single apa. Bukan rampas hak orang lain Kan?

 

-Ohbulan

Comments

comments

Related Post

2 thoughts on “Kamal Adli Punca Putus Cinta Zizan-Emma Maembong

  • May 7, 2015 at 1:07 am
    Permalink

    Masalahnyaa saya tak suka

    Reply
  • May 7, 2015 at 1:08 am
    Permalink

    Masalahnyaaa sayaaa takk sukaa dan setuju!! Dah lah baru break ngan Intan Lyana..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*